0 ks / 0

Rady pro zákazníky

Menu > Pneuservis > Rady pro zákazníky


KAŽDOU RADU, KTEROU VÁM ZDE PREZENTUJEME, MÁME Z VLSATÍCH ZKUŠENOSTÍ A VĚŘTE, ŽE ZKUŠENOSTI JSOU LEPŠÍ, NEŽ PENÍZE

  • Opravy systémem  "KNOT" 

zásadně neděláme, jelikož to nejsou dobré opravy pro to, aby mohla být pneumatika plnohodnotná k dalšímu provozu. Varuji všechny potencionální zákazníky, kteří musejí navštívit pneuservis z důvodu defektu, aby si ohlídali, jakým  způsobem vám pneumatiku opravují. Dohlídněte si na to, aby vám pneumatiku sundali z ráfku a opravu provedli zevnitř. Vyplnili tzv. HŘÍBKEM, nebo podlepili tzv. ÚP. Je zcela zbytečné kvůli malé dírce od hřebíku vrtat do běhounu 10mm širokou díru pro knot, když to jde zcela jednouduše podlepit. O bocích a ramenech pnuematik ani nemluvě. Pokud nám důvěřujete a kdosi vám bude chtít vnutit opak, nevěřte mu a trvejte si na svém, co je vám bližší.

SYSTÉM KNOT JE ŠPATNÁ OPRAVA                                               

Šťastnou cestu, m.s. Ladislav   HUSÁRIK

  • Stáří pneumatik

je již dlouhou dobu diskutované téma, ke kterému se v médiích všichni vyjadřují, tak jak se vyjadřují. My si však myslíme, že i stará pneumatika může udělat spotřebiteli dobrou službu, i přesto, že jí je již např. 10let. Pneumatika, která nevykazuje žádné známky poškození, pro které by nemohla vyjet na silnici se může v klidu dát na auto a najedete s ní také 30 000 km, tak jako by jste najeli se zcela novou pneumatikou. Toto je záměrně vytvořený bojkot na pneumatiky, které mají DOT staršího data. Tento bojkot vytvářejí výrobci pneumatik, protože oni chtějí prodávat nové pneumatiky, tudíž nebudou podporovat pneumatiky se starším datem výroby. Je to logický komerční boj. Nezlobte se na mě. ale pokud mám v rezervě pneumatiku o které vím, že už se nevyrábí a druhou do páru mohu sehnat někde za sníženou cenu, tak jí nevyhodím, ale určitě si tu druhou koupím a udělám s ní dost parády na to, abych byl spokojený. Do rezervy si mohu dát pneumatiku již jetou.  Hovořím, ze zkušenosti, je to můj názor, ať si to každý přebere jak chce.

I PNEUMATIKA STARŠÍHO DATA UDĚLÁ SVOU SLUŽBU 

Šťastnou cestu, m.s. Ladislav   HUSÁRIK

  • Vyvažování kol

k tomuto tématu bych chtěl předat laikům několik mých poznatků, co se týče vyvažování pneumatik. Tak např. vyvažování protektorovaných, nebo nějak poškozených pneumatik je nejnákladnější vyvažování. Pokud se vyvažuje kolo na klasickém plechovém disku, tak to většinou bývá bez problémů. Jsou ale pneuservisníci, kteří se o teorii moc nezajímají a tak to tam bouchají, jak jim to příjde pod ruku a neuvědomují si, že to kolo může přijít do ruky někomu jinému zkušenému a ten si toho určitě všimne. Téměř na denním pořádku jsou kola, která mají na svých stranách více jak jedno závaží. To je velice špatně. Zásada je, vždy na každé straně kola může být jen jedno závaží, když dvě, tak jen vedle sebe, prostě na jednom místě. Závaží, které je naproti sobě, nebo diametrálně bokem postrádá smysl. To samé platí i u vyvažování ALU disků, v případě, že se zde nabouchávají tzv. TURBA.

Většina ALUdisků se ale vyvažuje tzv. LEPÍKY. Toto závaží je však o dosti dražší a v případě, že si kolo vyžaduje velké množství, to znamená cca 100g a výše, nemá cenu jej vyvažovat, ale spíše hledat chybu na kole. Může se jednat o nerovný disk, nebo poškozenou pneumatiku. Tento problém se vždy řeší ve spolupráci se zákazníkem, pokud to on chce nějak vyřešit. V žádném případě se to ale nedá vyřešit, když je to protektorovaná pneumatika. Taková by na ten disk neměla přijít. Pokud to však zákazník i přes upozornění chce na ten ALUdisk dát, nemá cenu jej vyvažovat. I když dám na to kolo cca 100 až 200g, nebo i více závaží a na vyvažovačce se mi ukáže "0" , stejně to kolo bude házet. Za těchto okolností nemá cenu jej vyvažovat. Nemám poznatky, jak tyto situace řeší v jiných pneuservisech, ale v našem pneuservisu toto vždy se zákazníkem řešíme.

PŘEJEME VÁM PEVNÉ DRŽENÍ VOLANTU, AŤ SE VÁM ANI NEHNE.

Šťastnou cestu, m.s. Ladislav   HUSÁRIK

  • Pojem   LETNÍ, ZIMNÍ,   " UNIVERSÁLNÍ "

pneumatiky, krom jiného se rozdělují na tzv. zimní, nebo letní. Na veřejností však koluje také ten neumělý název  UNIVERSÁLNÍ. 

Tímto jsem chtěl té veřejnosti sdělit, ať se nenechají ošálit nějakým názvem  " UNIVERSÁLNÍ ".  Na světě neexistuje universální pneumatika. Pneumatiky jsou buď letní, nebo zimní. Letní pneumatika se vyrábí z tvrdé směsi a zimní pneumatika se vyrábí z měké směsi. Nějaká polotvrdá, nebo poloměká směs neexistuje. Taková pneumatika, která má na sobě všechny symboly o počasí, tak to je blbost nejvyšího kalibru. Zase se jedná jen a jen o peníze, výrobce chce pneumatiky udat za každou cenu a je mu jedno co na ty pneumatiky vyrazí. Pojišťovny by si měli došlápmout na takové praktiky, protože když jejich pacient jezdí na takových rádoby zimních pneumatikách a kvůli nim je účastníkem dopravní nehody, tak já bych jej v žádném případě neodškodnil. Co má policista potom takovému řidiči vytknout, když se řidič těmi symboly hned ohání. Proti tomu je bezmocný. Letní pneumatiky, které mají trochu hrubší vzor, tak jsou hned pro každého universální, ale to není o těch výrocích ( letní,zimní ), ale o té směsi, ze které se ta pneumatika vyrábí . Každá zimní pneumatika by měla mít lamelový vzor, pokud jej nemá, vždy mějte pochybnosti  !!! 

JEZDĚTE OPATRNĚ BUĎ NA LETNÍCH, NEBO MA ZIMNÍCH,  UNIVERSÁLNÍ JEN V LÉTĚ  !!!

Šťastnou cestu, m.s. Ladislav   HUSÁRIK

  • Demontáž a montáž pojistných šroubů

na tento úkon je velice důležité dávat velký pozor. Dbát, aby bezpečnostní hlavice přesně seděla na šroubu, tak jak má být a co je nejdůležitější, dělat tento úkon zásadně ručně, křížovým klíčem !!!   V žádném případě to nedělat jakoukoliv pistolí !!!  Jednou jsem byl přítomen v jednom nejmenovaném servisu při opravě mého vozidla, kde mechanik byl nucen sundat kolo z vozidla. Já jsem mu šáhl pro bezpečnostní hlavici, aby jí nemusel hledat a čekal jsem co bude dál. On vzal hlavici, nastrčil jí na pistoli a chystal se s ní povolit bezpečností šroub. Ihned jsem jej zastavil a řekl mu, aby tento úkon udělal ručně. On mi na to odvětil, že se nemusím bát, že se to takto dělá běžně. Já jsem mu, ale oponoval a kategoricky jsem trval na ruční práci. On poslechl a udělal to ručně. Nikdy však nevěřím tomu, že když v jakémkoliv servisu jim jen oznámím, že si přeji ruční manipulaci s bezpečnostníma šroubama, že by to udělali. Proto vyzývám všechny motoristy, že pokud můžou, ať si to osobně ohlídají. Jakákoliv pistole má špatný vliv, jak na hlavici, tak i na šroub. V pistoli je velká razance a žádný cit. S 90% jistotou se jeden z komponentů poškodí a pak se s ním pracuje hůř a hůř, až to jednoho dne nejde vůbec a šrouby se musejí demontovat násilně a také je zničit. Pak je to drahá záležitost. Nikdy se nenechte k něčemu takovému přemluvit a důsledně trvejte na ruční demontáži i montáži. Za naší mnohaleté praxe jsme takových šroubů násilně demontovali již stovky.

ZÁSADNĚ BEZPEČNOSTNÍ ŠROUBY RUČNĚ  !!!

Šťastnou cestu, m.s. Ladislav   HUSÁRIK

Používáme cookies, abychom Vám umožnili pohodlné prohlížení webu a díky analýze provozu neustále zlepšovali jeho funkce, výkon a použitelnost.

Nastavení cookies

Používáme cookies, abychom Vám umožnili pohodlné prohlížení webu a díky analýze provozu neustále zlepšovali jeho funkce, výkon a použitelnost.

Nezbytné (vždy aktivní nelze vypnout)
Tyto cookies jsou potřeba, aby web fungoval správně.
Analytické
Pomáhají nám pochopit, jak web používáte. S jejich pomocí ho můžeme zlepšovat.
Profilující (marketingové)
Díky těmto cookies vám můžeme zobrazovat relevantní obsah a reklamu, které pro vás mohou být zajímavé a užitečné.